כל עיר צריכה מוסדות לדיור מוגן, וכל מוסד דיור מוגן צריך לנהל משאבים

מוסדות לדיור מוגן הם מרכיב חשוב בקהילות, בכל הארץ. אלא שבכדי לענות באמת על הצורך בהם ובאופן איכותי, מוסדות אלה זקוקים לניהול איכותי. ניהול איכותי, מתבסס על שילוב של כוח אדם טוב ומערכות מחשוב ברמה גבוהה. באופן מיוחד, חשובה התוכנה אשר באמצעותה מנהלים את המוסד.

רקע קצר

אוכלוסייה מבוגרת זקוקה פעמים רבות לסיוע בדרכים שונות. אחת הדרכים האלה, היא קבלת השירותים השונים, אשר כלולים במה שמכונה דיור מוגן. בכדי לתת מענה לצורך זה, יש בערים רבות כמה וכמה מוסדות בתחום זה, בוודאי בערים גדולות כגון ירושלים. לרוב, עסקים בתחום זה מנוהלים באמצעות כלי תוכנה סטנדרטיים מסוגים שונים. אחד מסוגי התוכנות הנפוצים ביותר בעסקים הוא ERP, אלא שמדובר בתוכנה גנרית. כזו שמיועדת לכל ארגון באשר הוא. למרות זאת, קיימת תוכנה לארגון דיור מוגן שמאפשרת ניהול משאבים מותאם למגזר באופן אופטימאלי. גם עבור עסקים בתחום הדיור המוגן. מייד נרחיב עליה, אך קודם, מעט רקע על ERP. הרעיון של Enterprise Resource Planning או ERP, הוא לרכז למערכת אחת, את ניהול התהליכים והמידע המרכזיים בעסק. תודות לכך, העסק זוכה לייעול משמעותי, מצמצם טעויות, מצמצם כמובן מערכות מחשוב ועוד.

תפנית – ERP מותאם לדיור מוגן

תפנית היא מערכת ERP מיוחדת מבית חברת הטכנולוגיה מטריקס. מה מיוחד בה? היותה מותאמת מראש לשורת מגזרים בולטים, כולל מגזר הדיור המוגן. התאמה זו, חוסכת לעסק את הצורך להשקיע בהתאמה כזו בעצמו, דבר שהיה מתבטא בלא מעט זמן וכסף. ההתאמה העצמית, אולי גם לא הייתה מתבצעת באופן איכותי כמו זו שמבוצעת מראש על ידי היצרן. לשם סיכום ביניים – תפנית מהווה פתרון בסט אוף בריד בתחומו. מטריקס אגב, היא חברה בולטת וותיקה במיוחד. כך שברכישת תפנית, אתם מבטיחים איכות לכל אורך הדרך. גם בתמיכה.

 

 

מה כלול בה?

אלה כמה יכולות מרכזיות שכלולות בתפנית והסבר קצר לגבי המשמעות העסקית שלהן.

  • ניהול דיירים – זהו רכיב ("מודול" במונחים של ERP) מרכזי ביותר בתפנית, מסיבות מובנות. בהקשר עסקי כללי, ניתן לראות בו מודול Customer Relationship Management. בעזרתו מנהלים במרוכז את פרטי הדיירים, כולל כל מידע נוסף שקשור אליהם, כמו פרטי החוזה שלהם או פרטי ההתנהלות מולם לגבי תשלומים.
  • ניהול מתעניינים – בהקשר קבלת לקוחות חדשים, תפנית מסייעת גם בניהול פניות חדשות למוסד הדיור המוגן. ניהול שיטתי ומסודר של פניות כאלה, הוא המפתח להשגת לקוחות חדשים ביעילות.
  • ניהול מכירות – משלים זאת מודול ניהול המכירות. כפי שתוכלו לדמיין, יש דבר מה משותף, לכל המודולים שהצגנו עד כה: מידע על הלקוחות. ואכן, המודולים השונים עובדים ביחד היטב וזו היא תכונה חשובה מאוד של המערכת. כאמור, הכול מרוכז במערכת אחת. זה הרעיון.
  • ניהול נכסים – מוסד לדיור מוגן צריך לנהל גם את המבנים שבהם מתגוררים הדיירים, מבנים לפעילות הניהול והאחזקה ועוד. תפנית מסייעת בכך, בין אם זה ניהול בניין, קומה או יחידה ספציפית בעסק. מודול נפרד של ניהול קריאות שרות, משלים את הטיפול המסודר בנכסים אלה.

מה עוד?

מדובר למעשה במערכת רבת אפשרויות וכאן הבאנו רק כמה המחשות על קצה המזלג. המחשות אלה, התמקדו במה שמיוחד בעסקים בתחום הדיור המוגן. יש בתפנית כמובן גם מענה, לדרישות עסקיות כלליות. כאלה שכל עסק באשר הוא זקוק להן. למשל ניהול כספי או ניהול לוגיסטיקה ושרשרת אספקה.

לסיכום

הביאו את המוסד שלכם לדיור מוגן לרמה הבאה של הניהול, בעזרת תפנית.

נגישות