ניהול עסק זה לא פשוט. ובמיוחד בשביל זה יש פתרון – תוכנה לניהול עסק

ניהול עסק יכול להיות מדהים ואף מאוד מתגמל, אך זה לעולם אינו קל. אין זה קל לעקוב אחר שורה ארוכה של משימות. אין זה פשוט לוודא שכל לקוח משלם בסוף החודש. אין זה פשוט לחלק משימות לעובדים. אין זה פשוט להעניק לכל לקוח שירות אישי כאשר מדובר בשלל לקוחות. אין זה פשוט להתנהל מול מע"מ ומס הכנסה ואין זה פשוט להגיש דו"ח מקצועי חסר טעויות בסוף השנה. מכאן שאם מבקשים לנהל את העסק באופן הפשוט ביותר מבלי להעסיק עובדים נוספים, רק נותר לנצל את העובדה שאנחנו חיים בעידן דיגיטלי. מוזמנים להכיר תוכנה אחת שמציעה שלל אפשרויות חכמות שיעשו לכם סדר בעסק.

מענה מקיף וממוקד בו זמנית

מחפשים מענה ממוקד ובו זמנית כולל? מוזמנים להכיר תוכנה לניהול עסקים מבית אייקאונט. התוכנה מטפלת בשורה של פרמטרים פיננסיים ובו זמנית בשורה של פרמטרים אדמיניסטרטיביים, כך שבמענה הכולל זוכים לנהל את העסק באופן הרבה יותר מושכל ונוח. האומנם? האפשרויות והתוכנות הרבות של תוכנה לניהול עסק מרוכזים לכדי מענה שלם, אך גם מאפשרים לשלוט במגוון היבטים חשובים בנפרד ובהתאם לשלל דגשים אישיים. מבקשים להבין מה בדיוק התוכנה כוללת? מוזמנים לקבל הצצה ראשונית, ובו זמנית להתחיל להפנים עד כמה תפעול העסק עומד להשתדרג.

 

תוכנה אחת שלל שירותים חשובים

מוזמנים להכיר שלל שירותים חשובים שהתוכנה מבית iCount  מציעה:

  • ניהול הכנסות והוצאות – התוכנה מאפשרת לעקוב אחר כל מה שנוגע להוצאות והכנסות. כולל גביית חובות, תשלומים לספקים, הוצאות שכירות, הזמנות רכש, תזרים מזומנים וכדומה.
  • התנהלות מול רשות המיסים – התוכנה מאפשרת לייצר שורה של מסמכים בעלי חתימה דיגיטלית שמתקבלים ברשויות המיסים, כך שזוכים להפיק מסמכים נחוצים בקלות יתרה.
  • ניהול ספקים – מתנהלים בשוטף מול ספקים? התוכנה מציעה מודל שמאפשר לעדכן את הספקים בחסרים, לשלם להם וכדומה.
  • ניהול לקוחות – כל מה שנוגע להתנהלות מול לקוחות מקבל מענה הולם באמצעות התוכנה. כולל גביית כספים, שליחת קבלות וחשבוניות, ניהול הוראת קבע, פלטפורמה לסליקת אשראי וכדומה.
  • אוטומציה עבור הפקת חשבוניות – פעולה שמתבצעת באופן אוטומטי.
  • ניהול ניירת – כל מה שנוגע לניהול דו"חות, שליחת מיילים והפקת מסמכים מתבצע באמצעות המערכת באופן יעיל. כולל חשבוניות מס, טפסי הזמנה, הצעות מחיר, תעודות משלוח וכדומה.
  • שעון נוכחות – יש לעסק שלכם עובדים? מדובר בפיצ'ר רב ערך עבורכם. באמצעות שעון נוכחות ניתן לדעת בדיוק מתי העובדים הגיעו ויצאו, ניתן להכין באופן נכון משכורות, ניתן להתייחס כראוי לימי חופשה ומנגד לשעות נוספת וכדומה. מדובר בכלי שבין היתר מייצר עובדים מרוצים.
  • מערכת CRM – לקוחות מרוצים מהווים כוח מניע של כל עסק מוצלח, ועל כן טוב לדעת שבין היתר המערכת מעניקה כיסוי נרחב עבור כל מה שנוגע לשירות הלקוח. זה כולל מעקב אחר פניות, מיצוב הלקוח במשפך המכירה, תיוק מסמכים במקום הנכון וכדומה.
  • התממשקות עם מערכות תומכות – הרעיון של התוכנה לייעל כמה שיותר מהלכים. אי לכך ישנה חשיבות שמגוון מערכות מקבילות יידעו לתקשר ביניהן, ועל הצורך הזה המערכת עונה היטב. המערכת מבית iCount מתממשקת עם פייפל, עם שליחת SMS, עם מיילים, עם מגוון חנויות אונליין, עם מערכות דיוור, עם ספקי סליקה וכדומה.

לסיכום

אם רוצים להתייעל ולחסוך זמן, בהחלט מוזמנים להכיר מקרוב תוכנה מועילה. כאן נוסיף ונחדד שניתן להתאים את הפיצ'רים הנחוצים בהתאם לאופי של הפעילות העסקית. מכאן שאם רוצים סיוע משמעותי מבלי להעסיק עובדים נוספים ואם רוצים להימנע מטעויות יקרות, בהחלט מדובר במענה שעשוי לקחת גם את העסק שלכם לשלב הבא. נצלו זאת!

נגישות